20 lipca 2012

Rozdział 22

*Oczami Kate*
W końcu po chrzcinach...Cristal od jakiegoś czasu zachowuje się dziwnie.Olewa Harrego, przeważnie nie ma jej  w domu.To nie w jej stylu.Dawniej to ja wykręcałam jej takie numery ale teraz niestety nie mogę.Zayn jest przewrażliwiony na punkcie dzieciaków.Masakra :) Elka dzwoni teraz codziennie.Żeby się nie nudziła.Ale nawet bez tego się nie nudzę.Maleństwa dają popalić nie tylko w dzień a szczególnie Nathan.
-Kate chce żebyś kogoś poznała-zakomunikowała Cris.
-Kogo znowu?-jęknęłam
-Moich nowych przyjaciół-powiedziała dumnie.Nie spodobało mi się to
-"Nowych"? To my już nie jesteśmy twoimi przyjaciółmi?!A Harry?!
-Oj tam oj tam jesteście, ale...a zresztą chcesz ich poznać czy nie?!
-Ok.
-To spotkajmy się w tej nowo otwartej knajpce za 2 godz.Weź też chłopaków i maleństwa
-Dobra
Zadowolona wybiegła z domu dzwoniąc do kogoś.
-Cristal już poszła?-zza drzwi wyłonił się Harold
-Yhm.Z nią jest coś nie tak.Widziałeś jej oczy??Są takie, takie...no nie umiem tego wytłumaczyć
-Taa widzę że coś jest z nią dziwnego.
Poszłam na górę się jakoś ogarąć.

Ubrałam dzieci, i poszłam z Zanem na dół.Reszta chłopców już czekała na nas.
-Gdzie mamy się z nimi spotkać?-zapytał Lou
-W tej nowej kawiarni.-odpowiedziałam
-No to chodźmy
15 min. później byliśmy na miejscu.Cristal już tam była z...TheWanted?!
-To: Max George, Nathan James Sykes, Siva Kaneswaran, Jay McGuiness,  Tom Parker-siostra przedstwiła chłopaków
-Yyyy cześć-zatkało mnie.Do cholery jasnej oni są konkurencją One Direction a ona co?! 
-Hej.Cris dużo nam o was mówiła-zaczął Max.Harremu włosy się zjeżyły gdy usłyszał jak pieszczotliwie chłopak wypowiedział "Cris" 
-Wiecie ja teraz tworzę z nimi zespół.-Crilstal się uśmiechnęła
-Czyli co robisz???! 
-No śpiewam.Za tydzień wyjeżdżamy w trasę koncertową po Francji
-A na ile?Jeśli można wiedzieć?-warknął zezłoszczony Harry
-Hmmm tak na 3 tyg.-odparła swobodnym tonem
-Wiecie co ja mam dość.Wychodzę-wstałam i wyjechałam wózkiem na zewnątrz.Zayn wyszedł za mną a za nim reszta chłopaków.
-Jak ona mogła nam to zrobić?-Liam nie mógł uwierzyć.
-Nie mam pojęcia.
__________________________________
Jak myślicie co kieruje Cristal?Dlaczego tak postąpiła?Jak potoczą się kolejne lost wszystkich bohaterów.Czy Harry nadal będzie z Cris?    

1 komentarz:

  1. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    Jeśli chcesz to zajrzyj: lifeisacontinuousgame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń