26 marca 2012

Rozdział 13

*Oczami Kate*
-No zobacz jak ja wyglądam!-próbowałam naciągnąć T-shirt na brzuch.
-Jesteś w 3 miesiącu ciąży masz prawo być ... bardziej okrągła,-Cristal pogłaskała mnie po brzuchu.
-Tak?!To powiedz mi w czym  mam pójść na dzisiejszy występ chłopaków hmm?!!!-Jezu dziwnie się zachowuję.
-Nie marudź tylko choź.Kupimy jakąś seksowną kieckę-ta to ma zawsze dobry humor.No, tak wkońcu ma narzeczoego.Ah...jak ja jej zazdroszczę.

***

Gdy chłopcy śpiewali ja i Cristal postanowiłyśmy zachowywać się jak ich fanki.Darłyśmy się chyba najgłośmiej.Manager chłopców zwijał się ze śmiechu jak nas zobaczył i kazał nam się puknąć w głowę.
-Drodzy fani chcemy wam coś powiedzieć, ale najepierw poproszę tutaj te dwie wariatki-Harry wskazał na nas.Posłusznie weszłyśmy na scenę.Cris podeszła do Zayna i złapała go za rekę.Liam objął mie w pasie.
-Hazza teraz ja mówię-Lou wyrwał Loczkowi mikrofon.-Zacznijmy od Kate i Liama.Panna Black i Pan Payne spodziewają się dziecka-na początku nikt nie zareagował.Później wszyscy zaczęli bić browo.
-A Zayn oświadczył się Cristal, i ta oto tu obecna piękność odrazu się zgodziłą.Dzisiaj te dzie Damy miały delemat.Kate nie miała w co się ubrać a Cris nie wiedziała jak ma się pomalować, aby jej make-up pasował do pierścionka.Zapomniał bym o najważniejszym.Harry nie ma dziewczyny.Jeśli jest tu jakaś kandydatka to proszę do Styles'a.My właśnie jedziemy do domu więc macie go całego dla siebie.-fanki zaczęły piszczeć.Biedny Hazza.
-Uratuję cię przyjacielu!! Ale kiedy indziej.-krzyknął śmiejący się Nailler.
-Szybko spadamy-Liam złapał mnie za rękę.Uciekliśmy do limuzyny.

W nocy
Czy nikt nie słyszy, że ktoś dobija się do drzwi?!Wstałam zobaczyć kto to.Harry!!!Wybuchłam śmiechem.
-Boże Harry co ci sie stało?-miał porozdzierane ciuchy.Na szyji malinki.Całą twarz miał w różnych kolorach szminki.
-Zabiję was.Są tutaj chłopaki?
-Zayn i Liam.A reszta w domu-nie no zaraz zleję się ze śmiechu.
-A to geje jedne!!!Nie wpuścili mnie.Wiesz co ja tam przeżyłem?!-podszedł do stołu i zaczą wyciągać wszystko z kieszeń.Omg...wizytówki, nr.telefonów, klucze do pokojów a nawet...stringi?!
-Tak dobrze widzisz to damska bielizna
-O kurwa.-Liam dołączy do nas i zaczą się śmiać.Zayn i Cristal też zeszli na dół.
-A zobaczcie moje auto!-biedny aż się popłakał.
Na samochodzie były rózne napisy np. "Wyjdź za mnie", "Kocham cię", "Śnisz mi się nago"
-Nie no Harry mi też-Liam popatrzył na mie.
-No co?! Ty też mi się śniłeś.
Poszliśmy spać.Cristal pozwoliła Harremu spać na kanapie w salonie.
Rano gdy wstała chłopców już nie było.Cris poszła do pracy.Jak co rano poszłam wziąść prysznic i poużalać się nad sobą.Zobaczyłam, że dostałam SMS'a
Dastian*?
-"Cześć słońce.Co słychać?Może się spotkamy?"-ucieszona odpisałam mu.
-"Jasne.Gdzie i kiedy?"
-"Za godz?Koło London Eye?"
-"Będę"
No fajnie kolejny problem.Ciuchy

***

Dastiangdy mnie zobaczył był w szoku.
-Nie no siostra już?!Nawet mnie na ślub nie zaprosiłaś-pocałował mnie w policzek i położył mi ręke na brzuch.
-To była wpadka.Nikt tego nie planował.
Z Dastianem długo rozmawialiśmy, byliśmy na lodach.
-Kiedy się jeszcze spotkamy?
-Zadzwonię do cb.Bo jutro muszę iść do lekarza.Pa-pocałowałam go.
-Pa.
Zrobiłam obiad.Chłopaki zjadli z nami.

***

Wstałam o 12.Poszłam na śniadanie.Chłopcy mieli grobowe miny.Liam zawzięci czytał jakiś artykuł.Na stole leżały trzy inne gazety.
-Siadaj-powiedział ukochany-kto to jest?
Wow...to były zdjęcia moje i Dastina.Jak mnie całuje w policzek, dotyka mojego brzucha. jemy razem lody.Nagłówek był jeszcze lepszy. "Kate Black zdradza swojego chłopaka!"Cristal usiadła obok mnie i zaśmiała sie.Wiedzia kto to.
-To mój starszy brat.-zaczęłam się śmiać.
-Ty masz brata?-Fakt Liam o tym nie wiedział.
-A masz siostrę bliźniaczkę?-Ah ten Zayn.Zignorowałam go
-Tak.Ma na imię Dastian jest w wieku Lou.Wyprowadził się z domu gdy miał 17 lat.
-Czemu mi nie powiedziałaś?-Uuuu Liam był zazdrosny.
-Bo nie pytałeś.

___________________
*-Połączyłam imiona moich dwuch najlepszych kolegów-Dawida i Sebastiana.
Pozdro dla nich.Troszkę się rozpisałam =)
      

1 komentarz:

  1. Haha ...
    Moment z Harrym mnie rozwalił ;D
    Liam jaki zazdrosny xD
    Czekam na nn <3
    Pozdrawiam .xx

    OdpowiedzUsuń