2 marca 2012

Rozdział 3

*Oczami Kate*
Poszłam otworzyc drzwi.Za nimi stali chłopaki z 1D
-Cześć Kate -powiedzieli chórem
-Hej!Wchodźcie...Cristal jest w salonie,a El w swoim pokoju. Zayn poszedł do Cris i pocałował ją w policzek.Ja i Liam usiadliśmy i zaczeliśmy się z nich nabijać.Niall i Harry kłócili się o kawałek czekolady.W pewnym momęcie w drzwiach stanęła Eleanor.Zrabiła awanturę że nie jest dziewczyna Harrego ,wzięła nutelle i poszła do pokoju.Lou poszedł za nią , a ja zaczęłam flirtować z Liamem.
-Pójdziemy do kina-spytał
-Oczywiście...-uśmiechnęłam się do niego a on go odwzajemnił.Ohhhh jaki on ma piękny uśmiech...
-Świetnie to może jutro o 17.00 ?
-Ok.Móże pójdimy na jakiś horror?
-Jasne!To do zobaczenia jutro-powiedział Liam i pocałował mnie w policzek.

Gdy chłopaki juz poszli usiadłam obok Cristal i chciałam jej opowiedzić o mojej randce,ale weszła Eleanor jednocześnie płacząc i śmiejąc się.Przytuliłam ją.
-Co się stało?-Spytałam z troską w głosie
-Ide na randkę z Harrym ale chyba kocham Lou...Ale z drugiej strony cieszę się , że to właśnie z nim idę bo jest słodki i ma takie cudowne LOCZKI-odpowiedziała szlochając
-Wiesz że ja też idę na randkę...z Liamem =)-pochwaliłam się
-Dziewczyny , ale numer mnie Zayn zaprosił na kręgle!-wykrzyknęła ucieszona Cris
-Ja idę do kina-uśmiechnęłam się
-A ty gdzie wybierasz się z Harrym?-spytałyśmy jednocześnie El
-Jasna cholera niewiem gdzie on mnie zabiera...
-Oooo jakie to romantyczne
-Kate!nie rozczulaj się!-Krzyknęła Cris z udawanym obużeniem...

 ***

 Wstałam około 12.Napewno Cris zabierze mnie i Eleonor na zakupy.Wzruszyłam ramionami i poszłam wziąść prysznic.
Ubrałam się i poszłam no dół do dziewczyn.El tańczyła jakiś dziwny taniec zwycięstwa pokrzykuiąc coś w stylu "Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę Hrrego".Cris śpiewała coś o miłości.Jak  zobaczyłam co robią wziełam poduszkę i najpierw dostała nią Cris aby się zamknęła, a potem Eleonor.
-Ej oszczędzajmy siły na potem-mrugnęłam okiem do El.
-Jasne ale najpierw...-zaczęła powoli Cris.
-ZAKUPY!!-krzyknęłyśmy razem.

Gdy wróciłyśmy ze sklepu była już 15 : 30.Więc poszłam do pokoju pomalować sie i przebrać.Po jakimś czasie usłyszałam dzwonek do drzwi.Wow...był to Zayn!SZOK!Był on cholernie przystojny.Nigdy nie zwróciłam na to uwagi, bo wpadł mi w oko Liam.
-Hej!Ślicznie wyglądasz.Chyba spodobałaś sie Liamowi, bo cały czas o tobie nadaje.Niall się wkurzył i poszedł z Louisem do baru-powiedział uśmiechając się Zayn.
-Cristal zaraz powinna zejśc na dół-Odwzajemniłam jego uśmiech.
10 min. para nr.1 minęła się w drzwiach z Liamem.
-Hej śliczna!-podszedł do mnie i pocałował mnie w policzek.poczułam że się czerwienię.
-Najpierw kino potem może trochę po tańczymy?-spytał
-Mi pasuje.

***

-Film był cudowny-powiedziałam tuz po wyjściu z kina.
-Nie bardzo zwracałem na niego uwagę...bardziej interesowałaś mnie ty-to był szokjak to usłyszałam.Poczułam motylki w brzuchu.
-Idziemy?-spytałam starając sie zmienić temat.
-Ok.
Poszliśmy tam gdzie poznaliśmy sie po raz pierwszy.Było cudnie!!!!
-Kocham Cię-ups...wyrwało mi się, ale trudno raz się żyje.
-Ja cb też-pocałował mnie w usta.Nie mogłam uwierzyc, że to dzieje się naprawdę.
Jakieś 20 min. później stanęłam jak wryta.
-Co się stało?!-spytał Liam
-Zobacz to Cris i Zayn...
Podeszliśmy do nich.Założyłam się z Zaynem że pierwsza wypiję 5 kieliszków.Był remis.Po godz.wszyscy byliśmy pijani.Liam podszedł do mnie i namiętnie pocałował.
-Może pójdziemy...?-spytał
-Do mnie-dokończyłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz