5 marca 2012

Rozdział 6

*Oczami Kate*
Tydzień później nadal spotykałam się z Liamem, Cristal z Zaynem, a Eleanor z Harrym ale kręciła również z Louisem.Zaczęłam się dziwnie czuć byłam senna, bolał mnie brzuch i wymiotowałam.Wpiątek postanowiłam zrobić test ciążowy.Dziewczyny siedziały na kanapie i oglądały "Plotkarę".Harry, Zayn i Liam mieli przyjść za godz.
-WHAT?!Przecież to nie mozliwe-szepnęłam.Miałam ochotę się pociąć!Test wyszedł pozytywnie.Wyszłam z łazienki szlochając.Eleanor zobaczyła że płaczę więc podbiegła i przytuliła mnie.
-Co się stało?-spytała Cris.
-Jestem w ciąży!!-krzyknęłam płacząc jeszcze bardziej.
-Skąd wiesz?-podałam jej test.
-Nie płacz kochanie.Wszystko będzie dobrze-powiedziała El.
-Nie będzie!On jest gwiazdą!-krzyknęłam
-No i co z tego-upierała się Cris.
-Jestem za młoda na dziecko mam dopiero 18 lat.
Nie mogłam przestać płakać.Eleanor i Cristal próbowały mnie uspokoić.O nie... Zadzwonił dzwonek do drzwi.
-Otwarte!Wchodźcie!-krzyknęła Cris.
-Omg!Kochanie co się stało?-spytał przerażony Liam i chciał do mnie podejść ale się odsunęłam.Harry i Zayn patrzyli na całą tą szopkę.
-Nie dotykaj mnie!-krzyknęłam po czym pobiegłam do swojego pokoju.
Co ja teraz zrobię?Liam na pewno nie chce dziecka, będzie zły.Zostawi mnie.Nie mogłam się powstrzymać od płaczu.Usłyszałam pukanie do drzwi.Poszłam otworzyć, wiedziałam że to Liam.Gdy wszedł objął mnie.-Skarbie powiedz co się stało?Dziewczyny nie chciały mi powiedzieć.-Odsunęłam się od niego i popatrzyłam w jego piękne brązowe oczy.
-Jestem z tobą w ciąży.Rozstańmy się teraz, dziecko będzie ci tylko prze...-nie pozwolił mi skończyć.
-Nie zostawię cię to będzie nasze dziecko-powiedział i pocałował mnie czule.Oh... on ma takie słodkie usta.
-Nie jesteś na mnie zły?-szczerze się zdziwiłam.
-Ja na cb?!Oczywiście że nie.Moge sie pochwalić chłopakom?-spytał udając niewiniątko.
Otworzyłam szeroko oczy.Czy on mówi poważnie?
-Jasne.-odwzajemniłam jego uśmiech, a on położył mi rękę na brzuchu..Gdy zeszliśmy na dół byli tam już;Lou, Niall,Zayn, Cristal i Eleanor.
-Będę tatusiem!!!-krzykną radośnie Liam.
Szok!Przez minutę nikt się ie odezwał, aż w końcu  Harry.
-Jeez.Tak się cieszę.Będę wujkiem.-zaczął mnie delikatnie przytulać.
-Gratulacje!-krzykną Niall.
-Hej Cristal może my też się postaramy?-powiedział Zayn i puścił jej oczko ^-^.
-Yyy...nie dzięki i tak musimy zajmować teraz Kat.-powiedziała z uśmiechem Cris.
-Dziewczyny mamy dla was prezent!-powiedział Harry.
-Bilety na wasz koncert!!!!-krzyknęliśmy z El.
-I to w pierwszym rzędzie.-krzyknęła również podniecona Cris.
-Mamy jeszcze jedną niespodziankę ale dowiecie sie na koncercie co to jest.

***
3 miesiące później.
Rano chłopaki poszli udzielić wywiadu.A ja postanowiłam nie wychodzić z pokoju.
-Kate!Śniedanie!-zawołała mnie Cristal.
Zeszłam na dół i wzięłam nutellę...
-Ej to moje-powiedziała Cris zabierając mi czekoladę.-A tak po za tym masz się zdrowo odżywiać chcesz żeby Liam mnie zabił?!-spytała
-Oj tam, Oj tam.-mruknęłam wyrywając jej słoik-Gdzie Eleanor?-zaciekawiło mnie to.
- Poszła gdzieś, jak to ona.Jest juz po 11.-Zdziwiło mnie że jest tak późno a ja nadal jestem zmęczona.
-Jedziesz ze mną na zakupy?-spytała.
-Nie.Musze posprzątać w domu.Teraz jest moja kolej.-Oh...cholernie mi się nie chce.Poszłabym spać.Boże za niedługo będę wyglądac jak ciężarówa.
-Ja posprzątam za cb.-powiedziała i pogłaskała mnie po brzuchu.
-Oooo...Jesteś kochana moja BFF- pocałowałam ją w policzek i uciekłam na górę z nutellą ^-^
-Powiem Liamowi!-krzyknęła za mną.
-Też cię kocham!-odkrzyknęłam.

1 komentarz:

  1. Pierwszaaaaa !
    Ona w ciązy :/
    Oj nieładnie ;P
    Dobrze , ze jej nie zostawił :))
    Pozdrawiam i czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń